dimecres, 19 de desembre del 2012

FRONTERES TÈNUES (II)


Vegeu: FRONTERES TÈNUES (I)


Enemigues i amigues: les amigues de les meves amigues, les amigues de les meves enemigues, les enemigues de les meves amigues o les enemigues de les meves enemigues


Enemics i amics: els amics dels meus amics, els amics dels meus enemics, els enemics dels meus amics o els enemics dels meus enemics


Amics i amigues, enemigues i enemics: combinar a gust les dues entrades anteriors


Corrupció (i tots els sinònims i derivats, que n’hi ha per donar i per vendre): corruptors, corruptes, incorruptes, incorruptibles i qui no han trencat mai un plat 


Del Dret i de l’inrevés :  La Llei, la trampa, l’embut, qui la fa la paga i l’indult 


De l’inrevés i del Dret: la presumpció d’innocència, la declaració de presumpció d’innocència i qui la fa no sempre la paga


Política i apolítica: no es pot tocar allò que no sona, ni allò que sona (la butxaca plena o els comptes corrents)


La teoria i la pràctica: la teoria, una altra teoria, i una altra i una altra


Think tanks i tinc tants: alguns que hi són per pensar com salvar els plats a la humanitat (potser la seva i potser també els comptes corrents transfronterers)  mentre va girant la truita




Un clàssic amb drets d’autor:

la indiferència i la ignorància: ni ho sé ni m’importa


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada